środa, 22 kwietnia 2009

Pomoce Naukowe

Że by w pracy bylo milo niezbedne sa pomoce naukowe... przynajmniej mi sa niezbedne. A ze minol juz rok pracy w mojej pracy okazalo sie, ze tych pomocy naukowyc nazbieralo sie calkiem sporo!

Oto caly moj pracowy niezbednik:


zestaw Working Class Hero czyli stworki pomagajaco-przeszkadzajace

Kotecek pod myche jest wrecz obowiazkowy!!


Pacmanowy ludzik z postitow do pilnowania

Antydepresyjny zestaw z kinderjaja


oraz wszechwiedzaca kula i cubeowe ludziki zupelnie do niczego :)

dzis powstala najnowsza pomoc naukowa ale juz nie dla mnie, tak, tak, widac Pomoce Naukowe sa tez potrzebne innym!!

Jujek te potworki juz czekaja na CIEBIE!!

6 komentarzy:

  1. To już wiemy dlaczego Kasiek jest takim dobrym pracownikiem :)

    Może ja tez się takim stanę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jujek na bank bendziesz super- turbo pracownikiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę pomoc naukową do karmienia albo przewijania - to pierwsze niech będzie turbo, a to drugie niech sprawi, że siku odbywa się przed zdjęciem pieluchy (cierpi głównie tata małej E.)

    OdpowiedzUsuń