środa, 9 września 2009

już czas!


Już czas powiedzieć, że ja nie żyje tylko w świecie TurboCute i że mój własny, prywatny Grzyb to żyje raczej w świecie Zła i Mroku Przeokrutnego :) tak, tak.

Co więcej świat Mroku Przeokrutnego to chyba nawet trochę wielbi mojego Grzyba! Straszny muzyczny łomot, koncerty, autografy itp. A teraz do tego wszystkiego dochodzi PŁYTA!!!
Zupełnie najprawdziwsza sklepowo-empikowa płyta! I ja się strasznie cieszę i dumna jestem przeokrutnie z mojego Grzybka a teraz patrzcie wszyscy i podziwiajcie:

http://www.myspace.com/thesupergroupband

3 komentarze:

  1. orajuśku.. może i urośniesz od tej dumy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. g r a t u l u j e m y. odsluchalismy i jestesmy pod wrazeniem. ach ten wlos!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzię ku je my :)Kolek teraz mówi, że włosów obciąć nie może bo to jego "narzędzie pracy" ;)

    OdpowiedzUsuń