wtorek, 30 czerwca 2009

dental freak

Powinnam napisać o poszukiwaniu mieszkania i o Kołkowo - Głupio Bartkowych imieninach ale to wszystko następnym razem... Teraz będzie o tym co pochłania mnie ostatnio bez reszty!

Szczotkowanie, nitkowanie, płukanie i w ogóle z dnia na dzień stałam się fanką higieny jamy ustnej!! Jeee... nie wiem czy pamiętacie jak się było małym to było coś takiego jak Klub Wiewiórki??

No więc teraz to ja jestem przodownikiem tego klubu... a że już nikt nie chce mnie słuchać jak mowie o zębach więc postanowiłam sobie tutaj o tym napisać, bo w końcu to mój blog i mogę sobie pisać co chce, Ha! :)
Na koniec utwór muzyczny super freak-dental freak

4 komentarze:

  1. zostawiam komentarz zeby nie bylo ze nikt nie zostawil bo kasi smutno ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. a poza tym ja nie znam ksiazki wiewiorki...klubu wiewiorki. ja za mlody chyba jestem poprostu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zbyt piekny i mlody powinienembyl napisac o.

    OdpowiedzUsuń
  4. gupi bartek nie zna bo gupi ;P
    a i ja komentarze najbardziej lubie z calego bloga wiec dziekuje bartkowi :)

    OdpowiedzUsuń