poniedziałek, 22 czerwca 2009

zmiany kanapowe

Kanapa nam się zmęczyła...w sumie to nie "się", tylko jej przez parę ładnych lat pomagaliśmy się zmęczyć a i kotki dodały trochę od siebie :D Dlatego więc nastąpiła Szybka Akcja Weekendowa i już jest! Starszy brat kanapy - Narożnik... wielki, dostojny, cuuudowny. Może trochę za duży jak na Mikro Mieszkanko ale jestem kompletnie zachwycona. Mieści się na nim kot i kot i ja i Kolek i jakieś zylion poduch... a Kanapa pojechała na wczasy do Iwo, niech jej służy :)

p.s.Konkurs dla spostrzegawczych: Znajdź na zdjęciu koty 2!

15 komentarzy:

  1. Ja pierwsza!
    kwadrat za obrazem, kula na kanapie po lewej :D
    co wygrałam? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bravo Kasiula! Wygrywasz talon na balon :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mozesz dostac nagrode pociesznia:D

    OdpowiedzUsuń
  4. a kiedy i gdzie oficjalne wreczenie nagrody? jak mam sie ubrac? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na galowo oczywiście biała bluzeczka i plisowana spódniczka w weekend odbędzie się oficjalne wręczenie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ajaj! nie wiem czy zdążę do weekendu odprasować plisy! co za krejzolskie życie!

    OdpowiedzUsuń
  7. kasia skad kanapa bo my tez poszukujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej....ja nie zauważyłam konkursu! Ale ze mnie gapa...to może jeszcze jakieś pytanie dodatkowe?

    Oczywiście odpowiedzi nagrodzone nagrodami rzeczowymi ;)

    Kasiek:
    i co....? i co...? i co...?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kanapa najprostrza z Ikea...akcja byla szybka wiec nie marudzilismy, ale jest naprawde cudowna...obicie z poduch mozna zdejmowac i prac...nie wiem jak z reszta czy sie bedzie bardzo brudzic...zobaczymy...a i kociej siersci nie widac a to plus:D

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie wiem z tym konkursem to trudne...hmmmm...moze byc takei pytanie:

    Jak nazywa sie model niebieskiego samochodu, ktory stoi na polce?? Ha!

    OdpowiedzUsuń
  11. Karmann Ghia!! znowu jaaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. co wygrałam, co wygrałam? ;)

    ps. przez chwile nie wiedzialam co to "na polce" - myślałam, że chodzi o panią Polkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hehehe... Kasia idziesz jak burza :) juz sama nie wiem co tu by za nagrode przyznac...moze niespodziewajke!!

    OdpowiedzUsuń
  14. okeeej - nie będę się jej spodziewała :)

    OdpowiedzUsuń